Στ' Τάξη

ΕΠΙΣΚΕΨΗ
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΜΟΥΣΕΙΟ ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ
 Ε' Στ΄κ Δ΄τάξη


Haralabidou Vivi's Slidely by Slidely Slideshow



ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

Haralabidou Vivi's Slidely by Slidely Slideshow






ΕΡΕΥΝΑ
ΘΕΜΑ   ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 

 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
Οι μαθητές της Ε΄και Στ΄τάξης δημιούργησαν ένα ερωτηματολόγιο με θέμα τα παιδικά ατυχήματα στο σχολείο και το μοίρασαν σε όλα τα παιδιά του σχολείου...Οι μαθητές το απάντησαν και αναμένουμε τ' αποτελέσματα της έρευνας!!









Πασχαλινό Παζάρι!!

Οι μαθητές σας παρουσιάζουν τις δημιουργίες τους!!









«Ο φίλος μου ο Ποδηλατάκιας» μαθαίνω να κυκλοφορώ

 

Κεντρικός ήρωας του βιβλίου είναι ο «Ποδηλατάκιας» που με απλό και διασκεδαστικό τρόπο, βοηθά τα παιδιά να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν τους βασικούς κανόνες της ασφαλούς και υπεύθυνης οδήγησης κατά τη διάρκεια της βόλτας τους με το ποδήλατο.









ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ
ΕΘΝΙΚΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΕΛΙΟΥ











ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

10 Φεβρουαρίου «Όλοι μαζί για ένα καλύτερο Διαδίκτυο!»

Το λεξιλόγιο των H/Y



ΠΑΙΞΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ




WILD WEB


CYBERKID


ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Συμπληρώστε το παρακάτω ερωτηματολόγιο με την εποπτεία κάποιου γονέα και πατήστε υποβολή!

Πατήστε εδώ!


ΗΛΙΑΚΟ ΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Δημιουργήσαμε το πλανητικό σύστημα και σας παρουσιάζουμε το αποτέλεσμα!!











ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ


Την Τρίτη 27 Ιανουαρίου είχαμε την χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας 2 παιδοψυχολόγους από το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς οι οποίες με βιωματικό τρόπο μας ενημέρωσαν για τους κινδύνους του Διαδικτύου και την εξάρτηση μας απ΄αυτό!!












 
ΦΥΣΙΚΗ
ΕΝΟΤΗΤΑ - ΤΑ ΖΩΑ

Με αφορμή την ολοκλήρωση της ενότητας φέραμε στην τάξη τ΄αγαπημένα μας κατοικίδια και μιλήσαμε γι αυτά!!!












Η ΖΩΗ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ

ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ Ε-ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ

ΑΓΓΛΙΑ

video
ΔΑΝΙΑ

video

ΙΣΠΑΝΙΑ

video

ΙΣΛΑΝΔΙΑ


video

ΒΕΛΓΙΟ


video



Το κλάσμα ως ακριβές πηλίκο διαίρεσης


Κάθε κλάσμα φανερώνει μια  διαίρεση του αριθμητή με τον παρονομαστή.
  Τα κλάσματα μετατρέπονται σε δεκαδικούς και αντίστροφα.
  Αν η διαίρεση είναι ατελής, σταματάμε εκεί που θέλουμε και έχουμε πηλίκο κατά προσέγγιση στα δέκατα, εκατοστά, χιλιοστά, ...





Από κλάσμα σε δεκαδικό   
Μετέτρεψε με το νου τα κλάσματα σε δεκαδικούς


 ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΟΜΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΕΤΕΡΩΝΥΜΑ


View more presentations or Upload your own.
https://taxidistignosi.files.wordpress.com/2012/11/klasmata.jpg

Όταν ο αριθμητής είναι το 1 λέγονται κλασματικές μονάδες: 1/2, 1/4, 1/6, 1/8…   Όταν παρονομαστής είναι το 10,100,1000,… λέγονται δεκαδικά κλάσματα  πχ.  2/10   35/100   Όταν ο αριθμητής είναι μικρότερος από τον παρονομαστή το κλάσμα λέγεται γνήσιο και είναι μικρότερο της μονάδας ενώ το αντίθετο λέγεται καταχρηστικό και είναι μεγαλύτερο της μονάδας  πχ  γνήσιο  το 2/3  καταχρηστικό  το  8/5.  Όταν είναι ίδιοι αριθμητής και παρονομαστής τότε λέμε ότι το κλάσμα είναι ίσο με την ακέραια μονάδα(1):  3/3 = 1  Δυο κλάσματα που έχουν ίσους παρονομαστές λέγονται ομώνυμα ενώ όταν δεν έχουν τον ίδιο λέγονται ετερώνυμα: 2/3, 4/3 = ομώνυμα 5/6, 3/4 = ετερώνυμα  Οι αριθμοί που αποτελούνται από ακέραιο και κλάσμα λέγονται μεικτοί:  4   3/5  Για να τον μετατρέψουμε σε κλάσμα  πολλαπλασιάζουμε τον παρονομαστή με τον ακέραιο και προσθέτουμε στο γινόμενο τον αριθμητή , το άθροισμα  το βάζουμε ως νέο αριθμητή αφήνοντας παρονομαστή τον ίδιο.  πχ  4*5=20  +  3 =23  αρα  23/5      Μπορούμε επίσης να μετατρέψουμε αντίθετα καταχρηστικό κλάσμα σε μεικτό αν διαιρέσουμε τον αριθμητή με τον παρονομαστή, το πηλίκο το βάλουμε ως ακέραιο το υπόλοιπο ως αριθμητή και το διαιρέτη ως παρονομαστή  π.χ.:  7/4= 7:4= 1  3/4.  Για να κάνουμε ισοδύναμο κλάσμα με ένα άλλο πρέπει να πολλαπλασιάσουμε ή να διαιρέσουμε και τον αριθμητή και τον παρονομαστή με τον ίδιο αριθμό: 7/4=14/8(και οι 2 όροι πολλαπλασιάζονται με το 2)  

  ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ   
   
  ΓΚΟΛΦ ΠΑΙΞΕ!!!    ΑΓΩΝΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΔΕΛΦΙΝΙΩΝ 
Μετάτρεψε το μεικτό αριθμό σε κλάσμα  

 ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

 Επιλέγω μια Χώρα και συγκεντρώνω πληροφορίες δημιουργώντας ένα βίντεο με τη βοήθεια του Moviemaker. Μπορείτε να πάρετε πληροφορίες από τον παρακάτω σύνδεσμο, και από τον Παγκόσμιο Άτλαντα! EUROPA- Countries Η γωνιά του παιδιού


 ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Σήμερα Δευτέρα 12/01/2015 είχαμε την τιμή να υποδεχτούμε στο σχολείο μας την κυρία Σταυρούλα Καραβελίδου 94 χρονών η οποία μας μίλησε για την πατρίδα της το Μιστί της Καππαδοκίας,  για την Μικρασιατική Καταστροφή, για τις δυσκολίες της προσφυγιάς  και για τα ήθη και τα έθιμα εκείνων των χρόνων.Ακολουθεί η συνέντευξη που πήραν τα παιδιά καθώς και τα βίντεο που έφτιαξαν για την καταστροφη της Σμύρνης. Σας ευχαριστούμε θερμά για αυτό το ταξίδι που κάναμε μαζί σας στον κόσμο των αναμνήσεων σας!    
 "Θα διαβούμε και στεριά και πέλαγα,  θα σταθούμε, όπου το πόδι δε μπορεί  Τούρκου κανενός να μας πατήσει. Απ` την πατρίδα μας διωγμένοι και σβησμένοι απ` την Ανατολή, θ` ανατείλωμε στη Δύση". 
ΚΩΣΤΗΣ ΠΑΛΑΜΑΣ
     
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ      
Πόσο χρονών ήσασταν όταν έγινε η Μικρασιατική Καταστροφή?

 Ήμουν 7 μηνών όταν έφυγα απο το Μιστί της Καππαδοκίας.

Με ποιούς ήσασταν εκείνη την ημέρα?

 Ήμουν με τους γονείς μου και την αδερφή του μπαμπά μου. Φύγαμε από το λιμάνι με πλοίο και φτάσαμε μετά από 2-3μήνες στην Αθήνα.Εκεί φτάσαμε όλοι νηστικοί, γεμάτοι ψείρες και μας έβαλαν σε καραντίνα οπου μας κούρεψαν όλους.

Τι θυμάστε από εκείνη την ημέρα?   
 Δεν θυμάμαι κάτι γιατί ήμουν πολύ μωό ομως οι γονείς μου έλεγαν οτι χάθηκαν πολλοί άνθρωποι. Πέθαιναν στο πλοίο και τους πετούσαν στη θάλασσα. Ο πλοίαρχος ανακοίνωνε οτι πρέπει οι νεκροί να πετιούνται στη θάλασσα γιατί φοβόντουσαν τις επιδημίες.

  Μετά όταν φτάσατε στην Ελλάδα που πήγατε?

Όταν φτάσατε στην Αθήνα πήγαμε στην Πάτρα μετά στα Γιάννενα, στην Κόνιτσα και τέλος στο Πλατύ Ημαθίας. Δεν τους άρεσε όμως εκεί γιατί είχε δέντρα, λάσπες,βρωμιά, κουνούπια και η θάλασσα στέρευε. Στο Μιστί ο κάμπος ήταν ίσιος κι έτσι όταν έφτασαν στο Ν. Αγιονέρι είδαν οτι είχε ραδίκια και χόρτα για να ταίζουν τα ζώα τους.

  Που μείνατε μετά,όταν ήρθατε στο Ν.Αγιονέρι?  
    Μείναμε σε αντίσκηνα στο λόφο του Προφήτη Ηλία για 3-4 χρόνια όπου κοιμόμασταν κάτω στο χώμα και στη λάσπη όταν ήρθε η διαταγή από το κράτος και μας έδωσε οικόπεδα εδώ. Επίσης έστειλε μάστορες και τούβλα και χτίσαμε τα σπίτια μας.

 Με τι ασχοληθήκατε αφού εγκατασταθήκατε εδώ?    

 Ασχοληθήκαμε με τη γεωργία και με τα ζώα. Είχαμε γαιδούρια, βόδια και άλογα και καλλιεργούσαμε σιτάρι,καλαμπόκι,βρώμη,σίκαλη, βαμβάκια και κρεμμύδια για να τρώμε. Πουλούσαμε το σιτάρι για να παίρνουμε ύφασμα. Παίρναμε τα βαμβάκια και με το αδράχτι φτιάχναμε κιλίμια.Ακόμα φτιάχναμε μυζήθρα, βούτυρο και μακαρόνια.Τα Χριστούγεννα και το Πάσχα τρώγαμε μόνο κρέας.

Απο τι ήταν φτιαγμένα τα σπίτια σας?   

Τα σπίτια μας ήταν φτιαγμένα από πλιθιά και λάσπη και απο πάνω δεν είχε κεραμίδια αλλά πλάκες.

  Τι δουλειά έκανε ο πατέρας σας?     

 Ο πατέρας μου ήταν παπλωματάς,έφτιαχναν κετσέδες από μικρά πρόβατα.    

Πώς ήταν η ζωή στο Μιστι?   

Οι Τούρκοι δεν μας άφηναν να έχουμε τίποτα. Δεν μας έδιναν χωράφια και αν βρίσκαμε λίγο χώμα βάζαμε λίγη σίκαλη για να έχουμε φαγητό. Κάποιοι έκλεβαν ελιές από τους Τούρκος αλλά οταν τους έπιαναν έτρωγαν πολύ ξύλο.  

  Λέγατε τα κάλαντα τα Χριστούγεννα?

 Τα λέγαμε και μας έδιναν μήλα, σύκα και ξυλοκέρατα το οποίο ήταν γλύκισμα.    

  Τι χορούς χορεύατε τότε? Υπήρχαν άνθρωποι που έπαιζαν παραδοσιακά οργανα?

Χορεύαμε σουρουντίνα  και τον κυκλικό χορό. Οργανα δεν υπήρχαν πολλά. Ο πιο γνωστός ήταν ο Χισκινίδης Κυριάκος ο οποίος ήταν καλός τεχνίτης και έπαιζε πολύ καλό ντέφι. Χορεύαμε και τραγουδούσαμε όλοι μαζί.  

Οι γονείς σας πότε πέθαναν?    

 Το '41 έπεσε πολύ πείνα και οι άνθρωποι πουλούσαν τα πάντα για ένα κομμάτι ψωμί. Το '44 πέθανε ο πατέρας μου, τον σκότωσαν. Το '56 πέθανε η μητέρα μου σε ηλικία 55 χρονών. Γνώρισα μόνο μία γιαγιά απο τη μεριά της μαμάς μου και μια θεία.  

 
 

  ΒΙΝΤΕΟ -ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΘΕΜΑ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
video
video
video
ΚΟΥΙΖ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ 11-18 ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

  Ας ξεκινήσουμε....  

   Οδηγίες:
  1. Επίλεξε τη σωστή απάντηση στην ερώτηση.
  2. Click στο κουμπί Υποβολή που βρίσκεται στα κάτω-δεξιά μέρος της σελίδας
Σε περίπτωση που θέλεις να δεις τις απαντήσεις σου στο σύνολό τους, επίλεξε το κουμπί περίγραμμα.  


Κεφάλαιο 17

Δυνάμεις
 
ΚΑΛΑΝΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ      Οι μικροί καλαντιστές ξεχύθηκαν στις γειτονιές του χωριού τραγουδώντας τα παραδοσιακά κάλαντα!!
video

 

Χριστουγεννιάτικο Bazaar

Οι μαθητές της Ε΄και της Στ΄τάξης για δύο συνεχόμενες Δευτέρες γέμισαν με χαμόγελα, ξέγνοιαστες φωνές, ζωντάνια και πανέμορφες χειροποίητες κατασκευές το τοπικό παζάρι σε μια προσπάθεια να συγκεντρώσουν χρήματα για τις ανάγκες του σχολείου. Η εμπειρία θα μας μείνει αξέχαστη!!

Ελάχιστο κοινό πολλαπλάσιο φυσικών αριθμών

Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο (Ε.Κ.Π.) δύο ή περισσότερων φυσικών αριθμών ονομάζω το μικρότερο από τα κοινά πολλαπλάσια των αριθμών, όχι όμως το μηδέν.

Διαδραστική εξάσκηση στο Ε.Κ.Π. 

Ελάχιστη Κοινή ...Προετοιμασία για το χειμώνα!  

 
Μπορεί το κρύο να μην έκανε ακόμα την εμφάνισή του, αλλά με το επόμενο παιχνίδι έχεις την ευκαιρία να εξασκηθείς από τώρα στο ...χιονοπόλεμο, ώστε να είσαι σε ...φόρμα όταν έρθει ο χειμώνας!
Και για να είσαι μέσα στο κλίμα, βάλε γάντια, σκούφο, κασκόλ και ...πάμε για μάχη!
Οδηγίες (το παιχνίδι είναι στα αγγλικά)
  • Πάτησε "Play" για να ξεκινήσεις
  • Δες τους αριθμούς στο πάνω μέρος της οθόνης και υπολόγισε το Ε.Κ.Π. ("Find the LCM")
  • Κάνε κλικ στο σωστό αριθμό και ρίξε την χιονόμπαλα.
Πρόσεξε! Αν κάνεις λάθος, ετοιμάσου να φας εσύ μια γερή χιονόμπαλα!

 

Διαδραστική εξάσκηση στο Ε.Κ.Π.  

Πάμε για διαδραστική εξάσκηση στο Ε.Κ.Π.
Πάρε χαρτί και μολύβι, δες τους αριθμούς σε κάθε σειρά και τοποθέτησε το κατάλληλο Ε.Κ.Π. δίπλα τους.
Οδηγίες (το παιχνίδι είναι στα αγγλικά):
  • Πάτησε "Start" για να ξεκινήσεις
  • Υπολόγισε για κάθε σειρά το Ε.Κ.Π. (LCM, στα αγγλικά) και σύρε με το ποντίκι σου τον κατάλληλο αριθμό από το κάτω μέρος στη σωστή θέση
  • Για μεγαλύτερη ευκολία, μπορείς να ξεκινήσεις με όποια ομάδα αριθμών σου φαίνεται ευκολότερη.
Προσοχή! Μπορείς, αν θέλεις, να ανεβάσεις το επίπεδο δυσκολίας. Στην αρχική οθόνη πάτησε το κουμπάκι "Swap cards". Το παιχνίδι αλλάζει και σου δίνει το Ε.Κ.Π. Στόχος σου αυτή τη φορά θα είναι να βρεις και να τοποθετήσεις εσύ την ομάδα των αριθμών που έχουν το συγκεκριμένο Ε.Κ.Π.
ΜΚΔ, ΕΚΠ, όλα μαζί σε ένα παιχνίδι...   Οδηγίες:
  • Επίλεξε το πλήθος των ατόμων που θα παίξουν.
  • Επίλεξε το χαρακτήρα με τον οποίο θα παίξεις (τέλειο σημείο: μπορείς να τον διαμορφώσεις πατώντας "Customize")
  • Πάτησε "NEXT", για να συνεχίσεις
  • Πληκτρολόγησε το ψευδώνυμο του χαρακτήρα (ή της ομάδας σου)
  • Πάτησε "NEXT" , για ξεκινήσει το παιχνίδι
  • Επίλεξε όποιο κουτάκι θέλεις, ώστε να εμφανιστεί η ερώτηση και οι τέσσερις διαθέσιμες απαντήσεις. Προσοχή! Όσο μεγαλύτερη είναι η αξία των κουτιών, τόσο πιο δύσκολη είναι και η ερώτηση!
Λεξιλόγιο (για βοήθεια στα αγγλικά):
factors: διαιρέτες
multiples: πολλαπλάσια
Greatest Common Factor (GCF): Μέγιστος Κοινός Διαιρέτης (ΜΚΔ)
Least Common Multiple (LCM): Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο (ΕΚΠ)
Picture

Picture

Picture 

Picture

 

 Κατηγορίες Ασπόνδυλων

Σκώληκες 

Ζώα με μακρουλό και μαλακό σώμα. Δεν έχουν πόδια. Ζουν μέσα στο έδαφος ή στο νερό.

 

Αρθρόποδα

 

 Τα αρθρόποδα, έχουν πόδια που χωρίζονται σε πολλά μέρη (με πολλές αρθρώσεις - απ΄όπου και τ' όνομα) και σώμα που καλύπτεται από σκληρό κέλυφος.

 

Μαλάκια 

 

 

Τα μαλάκια, έχουν μαλακό και υγρό σώμα. Ορισμένα έχουν σκληρό κέλυφος είτε εξωτερικά (μύδι, σαλιγκάρι) είτε εσωτερικά (σουπιά, καλαμάρι), ενώ το χταπόδι είναι το μοναδικό μαλάκιο που δεν έχει κανένα όστρακο. Ζουν κυρίως, στο νερό και μόνο λίγα από αυτά, όπως για παράδειγμα τα σαλιγκάρια, ζουν στη στεριά.

 

 

 Σπόγγοι  

 Το σώμα τους έχει πολλούς μικροσκοπικούς πόρους. Ζουν κάτω από την επιφάνεια του νερού, προσκολημένα σε βράχους.

 

Εχινόδερμα

 

 

 

 

 

Κνιδόζωα

 

 

 

  

 

Κατηγορίες Σπονδυλωτών

 

Αμφίβια

 

Τα αμφίβια, γεννιούνται και μεγαλώνουν στο νερό και αναπνέουν με βράγχια. Όταν μεγαλώνουν αναπτύσσουν πνεύμονες και ζουν τόσο στην ξηρά όσο και στο νερό αρκεί, βέβαια, να υπάρχει αρκετή υγρασία .

 

ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΒΑΤΡΑΧΟΥ 

 

 Ερπετά

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

Ψάρια

 

Τα ψάρια, ζουν αποκλειστικά μέσα στο νερό. Το οξυγόνο που χρειάζονται το κατακρατούν από το νερό, το οποίο φιλτράρουν με τα βράγχια τους. Το σώμα τους σκεπάζεται από γλιστερά λέπια , που τα βοηθούν να κολυμπούν γρηγορότερα. Κυματίζοντας την ουρά τους τα ψάρια μπορούν να κινούνται, ενώ κουνώντας τα πτερύγιά τους μπορούν να στρίβουν ή να σταματούν. Ψάρια είναι ο ξιφίας, ο καρχαρίας, η τσιπούρα, ο γάβρος, ο μπακαλιάρος, ο ροφός κ.α.

 

Πτηνά

Πτηνά είναι όσα ζώα έχουν φτερά . Τα φτερά μερικών πτηνών, όπως του παγωνιού, είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά, με καταπληκτικά σχέδια και φαντασμαγορικούς χρωματισμούς.

Τα περισσότερα πτηνά πετούν.Μερικά πουλιά, όπως η πέρδικα ή το περιστέρι, μπορούν να πετούν σε μικρές μόνο αποστάσεις, ενώ άλλα, όπως οι πάπιες και τα φλαμίνγκο, μπορούν να ταξιδεύουν για εβδομάδες ή μήνες.

Γεννούν αβγά με σκληρό κέλυφος και πολλά μεταναστεύουν διανύοντας τεράστιες αποστάσεις. Στα πτηνά ανήκουν ο γλάρος, ο αετός, η κουκουβάγια, το χελιδόνι, ο πιγκουίνος, η στρουθοκάμηλος κ.α.

 

 Θηλαστικά 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΑΙΟΛΙΚΗ ΓΗ

Ηλίας Βενέζης

Περίληψη του μαθήματος

Μια οικογένεια Μικρασιατών εγκαταλείπει τον τόπο της με ένα καράβι , για να σωθεί , με προορισμό την απέναντι ακτή του Αιγαίου. Η γιαγιά προσπαθεί να ξεχωρίσει τα Κιμιντένια , τα βουνά του τόπου της , αλλά λόγω της νύχτας που φεύγουν δε φαίνεται τίποτα. Προσπαθεί να ξεκουράσει το κεφάλι της στα στήθια του παππού , αλλά κάτι την εμποδίζει. Είναι λίγο χώμα , που έχει κρατήσει ο παππούς σε ένα μαντίλι. Είναι χώμα από τη χαμένη τους πατρίδα. Σε αυτό θα φυτέψουν λίγο βασιλικό στην καινούρια γη που θα ζήσουν.
Δείτε τη βιογραφία του Ηλία Βενέζη

Ακούστε το απόσπασμα!!

 

ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ

 

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΥΠΑΤΗΣ ΑΡΜΟΣΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ.

 

 

 

 

Αιτιολογικές προτάσεις

Picture

Picture  

Επιχειρηματολογικά κείμενα

  Πατήστε εδώ         

Για να γράψω ένα επιχειρηματολογικό κείμενο χρησιμοποιώ:
1)Επιχειρήματα (φράσεις που στηρίζουν λογικά την άποψή μας) .
2)Φράσεις που δείχνουν τα συναισθήματά μας για το θέμα
3)Φράσεις που σκοπό έχουν να προκαλέσουν συναισθήματα σε αυτόν που μας ακούει ή μας διαβάζει
4)Αιτιολογικές προτάσεις
Όταν εκφράζουμε μια άποψη, μια θέση, χρειάζεται συχνά να την αιτιολογήσουμε(υποστηρίξουμε).
Αυτό γίνεται κυρίως με κάποιες εξαρτημένες προτάσεις που εισάγονται (ξεκινούν) με συνδέσμους ή με λέξεις και εκφράσεις που φανερώνουν αιτία, όπως:
γιατί, επειδή, διότι, αφού, καθώς, μια και, μια που
Οι προτάσεις αυτές, όπως ξέρουμε, ονομάζονται αιτιολογικές.
5)Ενεστώτα

Φράσεις με τις οποίες δηλώνουμε την άποψή μας για ένα θέμα
Θεωρώ ότι...
Πιστεύω ότι
νομίζω ότι...
φαντάζομαι ότι...
κρίνω ότι...
υποπτεύομαι ότι...
υποψιάζομαι ότι...
κατά τη γνώμη μου...
είναι σίγουρο ότι...
εκτιμώ ότι...
η άποψή μου είναι ...
υποθέτω ότι...
γνώμη μου είναι...

15. Παραγοντοποίηση φυσικών αριθμών

Ένας σύνθετος αριθμός μπορεί να εκφραστεί και ως γινόμενο πρώτων αριθμών (γινόμενο πρώτων παραγόντων).

 

 ΩΡΑ ΓΙΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗ

πατήστε στους παρακάτω συνδέσμους

παιχνίδι 1 

Πατήστε στην αριστερή επιλογή ("Find the prime factorization of 1 number") και βρείτε μόνοι σας τους πρώτους παράγοντες του αριθμού που σας δίνεται.
Πατήστε "Check" κάθε φορά που συμπληρώνετε τους δύο αριθμούς για να σας ανοίγουν τα επόμενα κουτάκια.

παιχνίδι 2 

  παιχνίδι 3

 

 

Picture

Τον Φεβρουάριο του 1821 ο υπασπιστής του Ρώσου τσάρου, Αλέξανδρος Υψηλάντης, ηγήθηκε της εξέγερσης εναντίον των Τούρκων στη Μολδοβλαχία. Ωστόσο, μετά από επτά μήνες, η εξέγερση καταπνίγηκε από τον οθωμανικό στρατό.
ιστορική γραμμή

Φεβρουάριος 1821:  Ο υπασπιστής του Ρώσου τσάρου, Αλέξανδρος Υψηλάντης , ξεκινά την επανάσταση από τη Μολδοβλαχία γιατί:
1) Δεν υπάρχει οθωμανικός στρατός.
2) Οι Ηγεμόνες είναι Έλληνες Φαναριώτες.
3) Κατοικούν εκεί πολλοί Έλληνες.
4) Έχει αναπτυχθεί ένοπλη δράση από τους Γεωργάκη Ολύμπιο και  Ιωάννη Φαρμάκη.
                     

Στις 22 Φεβρουαρίου 1821 περνά τον ποταμό Προύθο, στη Μολδαβία  και μπαίνει στο Ιάσιο , την πρωτεύουσα της ηγεμονίας της Μολδοβλαχίας.  Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΞΕΚΙΝΑ
Στις 24 Φεβρουαρίου ο Υψηλάντης εκδίδει την προκήρυξη «Μάχου υπέρ Πίστεως και Πατρίδος», με την οποία βεβαιώνει τους Έλληνες ότι "μια κραταιά δύναμις" είναι έτοιμη να βοηθήσει τον αγώνα τους και τους καλεί να πάρουν τα όπλα.

 

 

Οι πρώτες δυσκολίες του Αγώνα δεν άργησαν να φανούν. Η ξένη υποστήριξη, που υποσχόταν σε προκήρυξη του ο Υψηλάντης, δεν ερχόταν. Οι κάτοικοι των περιοχών αυτών δεν έδειξαν ενδιαφέρον, όπως ήλπιζαν οι Φιλικοί. Τότε ο Υψηλάντης με τους 2.000 άντρες που συγκέντρωσε προχώρησε νοτιότερα. Στην πορεία προς το Βουκουρέστι συγκρότησε τον   Ιερό λόχο από Έλληνες σπουδαστές ευρωπαϊκών πανεπιστημίων, που πρόθυμα έτρεξαν να πάρουν μέρος στον αγώνα. Τέλος με αρκετή καθυστέρηση έφτασε στο Βουκουρέστι, την πρωτεύουσα της Βλαχίας.

Picture

Αλεξ. Υψηλάντης και Ιερός Λόχος

http://3.bp.blogspot.com/-T0z_9VXeyfk/UnFSsSdY7uI/AAAAAAAAASQ/qQGYjR_0w6E/s1600/Ipsilantis.gif

ΠΡΩΤΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΤΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ

κεφάλαιο 14  

 

Οι πρώτοι αριθμοί μέχρι το 100

  Ώρα για εξάσκηση!!

 

 

 

Picture

 

 

 

 

Η Ελληνική Επανάσταση ή Επανάσταση του 1821 ήταν η ένοπλη εξέγερση των Ελλήνων εναντίον της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας με σκοπό την αποτίναξη της οθωμανικής κυριαρχίας και τη δημιουργία ανεξάρτητου εθνικού κράτους.

 Picture

 

ιστορική γραμμή

 

Picture

 

 

 

Η Φιλική Εταιρεία ήταν η σημαντικότερη από τις μυστικές οργανώσεις που σχηματίστηκαν για την προετοιμασία επανάστασης για την απελευθέρωση των Ελλήνων από την Οθωμανική Αυτοκρατορία. Ιδρύθηκε το 1814 στην Οδησσό, και σύμφωνα από τους παλαιότερους ιστορικούς, από τον Εμμανουήλ Ξάνθο, το Νικόλαο Σκουφά, Αθανάσιο Τσακάλωφ

Picture

 

Picture

 

Οι Φιλικοί:
  • Χρησιμοποιούν κρυπτογραφικό (μυστικό) κώδικα και σημάδια για να επικοινωνούν μεταξύ τους.
  • Υπογράφουν με ψευδώνυμο.
  • Η μύηση γίνεται με ιεροτελεστία και με όρκο μπροστά σε ιερέα.
Αθαν. Τσακάλωφ = Α.Β.
Νικ. Σκουφά = Α.Γ.
Εμμ. Ξάνθο = Α.Ζ.
Γρηγόριο Δικαίο = Α.Μ.

Υπήρχαν λέξεις συνθηματικές ή συμβολικές για κάποιες έννοιες ειδικής σημασίας:

το Αγκάθι =σήμαινε γι’ αυτούς εχθρός
το άνθος= φίλος
τα δένδρα = τουφέκια
ο ελέφας = το μεγάλο καράβι
η καμήλα = εμπορικό πλοίο
το κοπάδι = στόλος
ο Κύκλωψ = κατάσκοπος
ο τραγουδιστής = κανόνι
τα σύννεφα = μέλη της Εταιρίας

 

 ΗΕΑ=ή ελευθερία ΗΘΣ=ή θάνατος

 

 

 

Η μύηση στη Φιλική Εταιρεία γινόταν με κάθε μυστικότητα και ακολουθούσε μια συγκεκριμένη διαδικασία. Την κατήχηση των νέων μελών έκανε ένας ιερέας που λεγόταν μύστης, αφού πρώτα εφοδιαζόταν από την οργάνωση με ειδικά πιστοποιητικά. Κάθε νέο μέλος έδινε τον "όρκο του Φιλικού", με τον οποίο ορκιζόταν πίστη και υπακοή στη Φιλική Εταιρεία και ότι δεν θα πρόδιδε ποτέ την οργάνωση.

 

 

Οι Φιλικοί άφηναν να εννοείται ότι πίσω από την Εταιρεία βρισκόταν μια μεγάλη δύναμη ( Ρωσία ) . Μετά την άρνηση του Καποδίστρια να γίνει αρχηγός της, απευθύνθηκαν στον Αλέξανδρο Υψηλάντη, ο οποίος δέχτηκε με ενθουσιασμό.

http://3.bp.blogspot.com/_03maBBHrrQg/SxXR63B0JnI/AAAAAAAALvg/umGXVFl_7jM/s640/ALEKSANYPjpg 

Διαδραστικό Βίντεο...Πατήστε εδώ! 

 

Σχέδιο δράσης

 

1) Η Επανάσταση θα ξεκινήσει ταυτόχρονα στη Μολδοβλαχία και στην Πελοπόννησο.
2) Σκοπός: Η διάσπαση του Οθωμανικού στρατού.
3) Στην Κωνσταντινούπολη θα ξεσπάσουν ταραχές.
4) Ζητείται από Σέρβους και  Βούλγαρους να επαναστατήσουν κι    αυτοί.
5)Πιθανή εμπλοκή των Ρώσων, αν οι Τούρκοι κινηθούν βόρεια και    περάσουν τον Δούναβη.

 

 

 

 

 

Picture 

Τα οκτώ ουράνια σώματα που κινούνται γύρω από τον ήλιο, λέγονται πλανήτες.

  

 
    
Οι πλανήτες δεν έχουν δικό τους φως. Δέχονται φως και θερμότητα από τον Ήλιο, είναι δηλαδή ετερόφωτα σώματα.

 

Οι δορυφόροι είναι ουράνια σώματα τα οποία περιφέρονται γύρω από ορισμένους πλανήτες.
Ο μοναδικός δορυφόρος της Γης είναι η Σελήνη.

 

 

Ο Ήλιος, οι οκτώ πλανήτες και οι δορυφόροι τους αποτελούν το ηλιακό μας σύστημα.
Είσαι για μια απίθανη βόλτα στο ηλιακό σύστημα παρέα με τον Wall.Ε και τη φίλη του την Εύα; Θέλεις να μάθεις μαζί τους στοιχεία για τους πλανήτες;
Ανέβα στο διαστημόπλοιό τους, δέσε καλά τη ζώνη σου και ...3, 2, 1... εκτόξευση!
 Ετοιμάσου για ένα μαγευτικό διαπλανητικό ταξίδι! Μπες στον εξομοιωτή πτήσης και επισκέψου τους πλανήτες του ηλιακού συστήματος!
Oδηγίες πτήσης:
  • Κάνε κλικ σε οποιοδήποτε σημείο της οθόνης
  • Ο χειρισμός του "πιλοτηρίου" γίνεται με τα βελάκια του πληκτρολογίου ή με το ποντίκι σου (πιάσε-σύρε, ζουμ με το ροδάκι)
  • Πάτησε το πλήκτρο "Tab" για να απενεργοποιήσεις όλες τις ...ενοχλητικές μπάρες και να απολαύσεις το ταξίδι σου (ή για να τις επαναφέρεις)
  • Πάτησε διπλό κλικ στους πλανήτες για να πας απ' ευθείας πάνω τους

Ο γύρος του ηλιακού συστήματος σε 10 λεπτά...

Πώς δημιουργήθηκε το φεγγάρι;

Από το Φεγγάρι και τη Γη, μέχρι τον VY Canis Majoris...

"Το ηλιακό μας σύστημα"...

 Η προσελήνωση του Απόλλων 11
 
Το site είναι φτιαγμένο εξ’ ολοκλήρου σε Flash και μέσα σε αυτό μπορείτε να παρακολουθήσετε σε μορφή 3D animation, ολόκληρη την τετραήμερη αποστολή του Apollo 11 από την εκτόξευση του πυραύλου Κρόνος 5, μέχρι την προσεδάφιση στη Σελήνη και να εξερευνήσετε όλα τα ενδιάμεσα στάδια της αποστολής, όπως ακριβώς συνέβησαν πριν από 45 χρόνια. Σε κάθε επιμέρους στάδιο, το βίντεο σταματά και μπορείτε να δείτε αυθεντικό βίντεο, εικόνες και επί μέρους σχετικές πληροφορίες. Παράλληλα ακούτε τις συνομιλίες μεταξύ του πληρώματος και του capcom (capsule communications) του Κέντρου Ελέγχου της NASA.
 

ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟ ΓΛΩΣΣΑΡΙΟ 

 Αστέρας: το ουράνιο σώμα που εκπέμπει φως και θερμότητα.

  Αυτόφωτο σώμα: το ουράνιο σώμα που έχει δικό του φως 

  Δορυφόρος: το ουράνιο σώμα που περιστρέφεται γύρω από έναν πλανήτη 

  Ετερόφωτο σώμα: το ουράνιο σώμα που δεν έχει δικό του φως 

Ηλιακό σύστημα: ο Ήλιος με τους πλανήτες και τους δορυφόρους τους 

  Πλανήτης: το ουράνιο σώμα που περιφέρεται γύρω από τον Ήλιο

 

 

 

 

Picture

 

 

Picture

Με τη φωτοσύνθεση τα φυτά συνθέτουν την τροφή τους απορροφώντας ενέργεια από τον Ήλιο, ενώ με την αναπνοή διασπούν την τροφή απελευθερώνοντας ενέργεια. Η ανταλλαγή των αερίων κατά τη φωτοσύνθεση και την αναπνοή γίνεται από μικροσκοπικούς πόρους, που ονομάζονται στόματα. Όταν τα στόματα ανοίγουν, για να περάσει οξυγόνο ή διοξείδιο του άνθρακα, ταυτόχρονα εξατμίζεται και νερό. Αυτή η αποβολή νερού από τα φυτά προς το περιβάλλον ονομάζεται διαπνοή.

 

Παράγοντες που επηρεάζουν τη διαπνοή
  • Η επιφάνεια των φύλλων του φυτού
  • Η θερμοκρασία του περιβάλλοντος
  • Η υγρασία της ατμόσφαιρας
  • Τα ρεύματα του αέρα
  • Η ποσότητα του νερού στο έδαφος

 

Δες την παρακάτω εικόνα. Παρουσιάζει τον 24ωρο κύκλο ανοίγματος και κλεισίματος των στομάτων ενός φυτού. 

 

Ενότητα 6: Η ζωή σε άλλους τόπους

Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά

Το παρακάτω ποίημα είναι ένα λίμερικ (limerick) . Τα λίμερικ (limerick) είναι ποιήματα σύντομα, σατιρικά ή απλώς κωμικά, "δίχως νόημα". Ξακουστά είναι εκείνα του Έντουαρντ Λιρ (Edward Lear), που το 1864 δημοσίευσε μια ποιητική συλλογή με λίμερικ, με τον τίτλο The book of nonsense. Τον Λιρ τον μιμήθηκαν μεγάλοι συγγραφείς, όπως ο Σουίνμπερν, ο Τένυσον, ο Κίπλινγκ, αλλά μάλλον δεν μπόρεσαν να τον φτάσουν.
1) Αποτελείται από πέντε στίχους
2) Ομοιοκαταληκτούν ο πρώτος, ο δεύτερος και ο πέμπτος στίχος μεταξύ τους και ο τρίτος με τον τέταρτο.
3) Ο πρώτος στίχος περιέχει την παρουσίαση του πρωταγωνιστή.  
4)  Στον δεύτερο αποκαλύπτεται η ιδιότητά του.
5) Στον τρίτο και τέταρτο έχουμε την πραγματοποίηση κάποιας ενέργειας ή τι είπε ο κόσμος γι’ αυτή του την ενέργεια.
6) Ο πέμπτος στίχος είναι αφιερωμένος στην εμφάνιση ενός τελικού επιθέτου που χαρακτηρίζει τον πρωταγωνιστή.  Ή  παραλόγου.  
Ήτανε μια κοπέλα στο Πεκίνο
που 'λεγε πάντα «Δώσ' μου κι απ' εκείνο».
Kαι σαν της τα δώσαν όλα,
έσκασε σαν πασαβιόλα
και την κλάψανε πολύ στο Πεκίνο.
Ένας μαχαραγιάς από το Γάγγη
είχε στη μύτη κρεμασμένο ένα σπαράγγι.
Tο κουνούσε, το κουνούσε,
απ' τον ύπνο κουτουλούσε
και κοιμότανε στις όχθες του Γάγγη.

Ήτανε μια γριά από τη Λιβύη
που διάβαζε του Πλουτάρχου τσοι βίοι.
Όταν τέλειωνε έναν τόμο,
τον επέταγε στο δρόμο
τούτη η σκολαστικιά απ' τη Λιβύη.

Ήτανε μια κοπέλα στην Προύσα
μισή μελαχρινή και μισή ρούσα.
Mε χρωματιστές κορδέλες
είχε δέσει τριάντα βδέλλες
και τις έβοσκε τριγύρω στην Προύσα.

Ήτανε μια μικρή από τη Bραζιλία
που φώναζε: «Για πες μου, βράζει, Hλία,
το σινάπι που 'χα βάλει
προχτές βράδυ στο τσουκάλι
για να κάνει ποδόλουτρο η Kυρία;».




Ήτανε μια Kυρία στο Kόγκο
που χάθηκε μέσα στο λόγκο.
Kαθώς κοίταε να δει
πού να πάει για να βγει,
παίζαν τα δάχτυλά της μ' ένα φιόγκο.

Γιώργος Σεφέρης













ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΛΙΜΕΡΙΚ
 Χριστουγεννιάτικο Παζάρι    Η τάξη μας έχει μπει για τα καλά στο πνεύμα των Χριστουγέννων και οι προετοιμασίες για το παζάρι μας εξελίσσονται με πυρετώδεις ρυθμούς..Πάρτε μία μικρή γεύση από τις κατασκευές που με τόση χαρά και φαντασία δημιούργησαν οι μαθητές -τριες στο εργαστήριο της τάξης!!  
Χριστουγεννιάτικες Προετοιμασίες!!!
Μέρες γιορτινές, μέρες με ευχές, χαμόγελα, αγάπη και ελπίδα...Πρωταγωνιστές τα παιδιά που περιμένουν με λαχτάρα και αγωνία τα Χριστούγεννα!!Οι προετοιμασίες ξεκίνησαν στην τάξη μας και η αντίστροφη μέτρηση συνεχίζεται....
CYBER ETHICS
Οι μαθητές χωρίστηκαν σε 5 ομάδες που η καθεμιά ανέλαβε να ψάξει πληροφορίες , να φτιάξει μια μικρή ιστορία για να την παρουσιασει στις αλλες ομάδες και να συμπληρώσει ένα φύλλο εργασίας με βάση το θέμα της. Τα θέματα ήταν τα παρακάτω:
  1. ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
  2. ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ
  3. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
  4. ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
  5. HACKING
  6.  
     
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ
     
 ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
 HACKING
 ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΦΩΤΟΣΥΝΘΕΣΗ
                                            
Τα φυτά, όπως όλοι οι ζωντανοί οργανισμοί, χρειάζονται ενέργεια για την ανάπτυξή τους. Την ενέργεια αυτή την παίρνουν από την τροφή τους. Σε αντίθεση με τον άνθρωπο και τα ζώα, που βρίσκουν την τροφή τους έτοιμη, τα φυτά παρασκευάζουν μόνα τους την τροφή τους. Η διαδικασία αυτή ονομάζεται φωτοσύνθεση. Η φωτοσύνθεση είναι μια λειτουργία του φυτού, κατά την οποία η φωτεινή ενέργεια του Ήλιου μετατρέπεται σε χημική ενέργεια.
Picture
Picture
Picture
Τα φύλλα απορροφούν διοξείδιο του άνθρακα από τον αέρα, όπως και νερό στις ρίζες από το έδαφος και με το βλαστό φτάνει σε όλα τα μέρη του φυτού. Στα φύλλα παράγεται η γλυκόζη. Η ενέργεια που χρειάζεται το φυτό για να συνθέσει γλυκόζη, προέρχεται από το φως του ήλιου. Δηλαδή μετατρέπουν την ηλιακή ενέργεια σε χημική, αφού η γλυκόζη περιέχει χημική ενέργεια. Δηλαδή τα φυτά είναι μετατροπείς ενέργειας!!Από τη γλυκόζη παράγεται το άμυλο που είναι η τροφή των φυτών. Το άμυλο από τα φύλλα μεταφέρεται σε όλα τα μέρη του φυτού. Κατά τη φωτοσύνθεση από τα φύλλα απελευθερώνεται οξυγόνο στο περιβάλλον.
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ:
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ
                                Ιστορία ΣΤ΄                    Επαναληπτικό - Ενότητα 2η   
ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΣΟΥΛΙΩΤΩΝ
Οι Σουλιώτες είναι οι κάτοικοι της περιοχής του Σουλίου. Οι Σουλιώτες διακρίθηκαν κυρίως ως πολεμικός λαός κατά το 19ο αιώνα, αρχικά ως ανένταχτοι κατά του Αλή Πασά και στη συνέχεια για την σθεναρή αντίστασή τους εναντίον της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
                      
Σήμερα ένα επιβλητικό μνημείο μήκους 18 μέτρων και ύψους 13 μέτρων στέκει πάνω σε μία λιθόχτιστη βάση και απεικονίζει 6 αφαιρετικές μορφές Σουλιωτισσών, κατασκευασμένες από σκυρόδεμα επενδεδυμένο με ασβεστολιθικούς όγκους. Πιασμένες χέρι-χέρι, οι γυναικείες μορφές μεγεθύνονται κλιμακωτά και στην άκρη του γκρεμού γιγαντώνονται, θέλοντας έτσι να δοθεί ο συμβολισμός της θυσίας των γυναικών αυτών και της αγάπης που έτρεφαν για την ελευθερία, σε σημείο να θυσιάσουν τους εαυτούς τους, αλλά και τα παιδιά τους. Το μνημείο κατασκευάστηκε το 1961 και αποτελεί έργο του γλύπτη Γεώργιου Ζογγολόπουλου και του αρχιτέκτονα Πάτροκλου Καραντινού.
    ψηφιακη αναπαράσταση του μνημείου του Ζαλόγγου!  Δείτε τα βίντεο...
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΡΕΤΟΤΗΤΑΣ
 Για να διαπιστώσουμε γρήγορα αν ένας ακέραιος αριθμός διαιρείται ακριβώς από έναν άλλο, χρησιμοποιούμε ορισμένους κανόνες που ονομάζουμε  ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΡΕΤΟΤΗΤΑΣ!
  
δείτε τα βίντεο...
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ..!!
Τα κυριότερα επαναστατικά κινήματα    Picture  
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΓΛΩΣΣΑ  ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Kεφάλαιο 4  
Ο άξονας και η περιστροφή της γης Ημέρα και Νύχτα 
        Κεφάλαιο 4ο - Φυτά
 
   Picture
Picture
Picture
Picture
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ     ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΑ ΦΥΤΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ...   ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΦΥΤΟΥ...         Θεματικό Δίκτυο με θέμα «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
Η Ε' και Στ΄τάξη του σχολείου μας αναλαμβάνει για τη νέα σχολική χρονιά 2014-2015 να πραγματοποιήσει στην Ευέλικτη Ζώνη ένα πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο. Για το σκοπό αυτό ενταχθήκαμε στο θεματικό αυτό δίκτυο της 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας και το ταξίδι μας ξεκινά.....
           Θεματικό Δίκτυο  Ασφάλεια στο Διαδίκτυο         ΤΟ ΚΥΤΤΑΡΟ

Κεφάλαιο 3ο - Έμβια - Άβια

 

Picture 

 

 

Picture

Picture  Picture Picture ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
video     ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ...δείτε το παρακάτω βίντεο.
video

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου